پروژه سامسونگ برای ساخت لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو

شرکت سامسونگ تصاویر مفهومی از محصول جدید خود که صفحه نمایش تاشو دارد منتشر کرد.

به گزارش علمی‌ها و به نقل از انگجت، سامسونگ سالهای زیادی را صرف تحقیق بر تلفنهای هوشمند تاشوی آینده خود کرده است، بسته به سلیقه خریداران گوشیهای گلکسی F و X تولید شدند. اما این سوال که پیش می آید که چرا تولید این گوشیها متوقف شد؟ چرا صفحه نمایش تاشو را برای گجت های دیگر نساختند؟ این دقیقا همان کاری است که سامسونگ می خواهد انجام دهد. به گفته سامسونگ آنها از صفحه نمایش قابل انعطاف برای لپ تاپهای جدید استفاده خواهد کرد.

لی مین چول یکی از مدیران سامسونگ میگوید: همانند گوشیهای تاشو، سامسونگ لپ تاپهایی با صفحه نمایش قابل انعطاف توسعه میدهد اما انعطاف آنها به داخل یا خارج به این سادگی نیست، ولی تجربه ارزشمند و جدیدی برای کاربر فراهم خواهد کرد. 

لی در حاشیه رونمایی از لپ تاپ جدید سامسونگ در کرهجنوبی گفت: سامسونگ بر روی توسعه نمایشگرهای بزرگ AMOLED دارای کنترل پنل کار میکند. به تازگی یکی از تولید کنندگان صفحه نمایش OLED پیش نمایشی از یک صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر و نشکن منتشر کرده است.

در سال جاری شرکت سامسونگ تصاویری از محصول دو گانه نوتپد ۲/لپ تاپ ۲٫۲ اینچی هایبرید منتشر کرد. ویژگی تاشو این محصول آنرا از رقبای خود یعنی گوگل و مایکروسافت متمایز میکند. اما جزئیات این دستگاه جدید بسیار کم است. بگذارید امیدوار باشیم که سامسونگ در چند سال آینده این نسخه را رونمایی نکند. مانند گوشی جدید خود (تصویر مفهومی بالا) که در نهایت در سال ۲۰۱۹ ارائه خواهد شد. تولید یک لپ تاپ که به طور همزمان هم گوشی لمسی و هم لپتاپ لمسی باشد هیجان انگیز خواهد بود.

مطالب مشابه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.