جدیدترین اسپیکر هوشمند LG، با تاکید بر کیفیت صوتی ساخته شده است

الجی اسپیکر هوشمند سری XBoom AI ThinQ را معرفی کرد. این اسپیکر اساسا برای گوشیهای هوشمند الجی  مانند V40 ThinQ و G7 ThinQ، طراحی شده است تا کاربر از موسیقی لذت ببرد. 

به گزارش علمی‌ها و به نقل از نیواطلس، اگر به دنبال یک اسپیکر هستید که مجهز به Google Assistant باشد گزینههای زیادی خواهید داشت. در سال جاری توسط GA10 محولی از پاناسونیک تحت تاثیر قرار گرفتیم، گوگل نیز دارای اسپیکر خود است و همچنین الجی مدل ThinQ را به مدلهای ۲۰۱۸ خود اضافه کرد. در حال حاضر یکی دیگر از اسپیکرهای ThinQ ارائه شده که تمرکز بسیار زیادی بر کیفیت صوتی دارند.

الجی در ساخت اسپیکر هوشمند سری XBoom AI ThinQ و مدل WK9 با شرکت Meridian Audio همکاری  داشت. این اسپیکر اساسا برای گوشی های هوشمند ال جی مانند V40 ThinQ و G7 ThinQ، طراحی شده است تا کاربر از موسیقی لذت ببرد. به این ترتیب کاربران از یک اسپیکر نسبتا جمع و جور بهره میبرند.

یونگ جائه (Young-jae) از بخش بهینه سازی الجی میگوید: برخلاف اسپیکر AI که کیفیت صدای کمی دارد، WK9 در درجه اول راحت و کاربر پسند است و کیفیت بالا این محصول صوتی بسیار بالا بوده و همچنین هوشمند است.

جدیدترین اسپیکر هوشمند LG، با تاکید بر کیفیت صوتی ساخته شده است

ابعاد این اسپیکر ۳۷۰x244x144 میلیمتر است و ۱٫۵ کیلوگرم وزن دارد، قدرت WK9 با ظرفیت ۲۰ وات است. این اسپیکر یک نمایشگر ۸ اینچی با صفحه نمایش لمسی برای تماشای فیلم دارد و یک دوربین ۵ مگاپیکسل برای ارتباط از طریف وای فای و اینترنت در آن تعبیه شده است.

WK9 همچنین می تواند به عنوان کنترل کننده برای سایر دستگاه های هوشمند ThinQ مانند تلویزیون، لوازم خانگی و هر محولی که با گوگل اسیستنس سازگاری دارد مورد استفاده قرار گیرد. البته الجی هنوز زمان عرضه و قیمت آنرا مشخص نکرده است.

مطالب مشابه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.