بهترین های فناوری در نمایشگاه CES 2019 در لس آنجلس

نمایشگاه CES به رسم هر سال اوایل ژانویه در شهر لس آنجلس دایر میشود و در آن آخرین محصولات الکترونیکی رونمایی میشود.

به گزارش علمی‌ها و به نقل از تک رادار، هیچ جایی در دنیا همانند نمایشگاه CES به مدت یک هفته در سال مورد هجوم واقع نمیشود بخصوص در شهری که هیچوقت نمیخوابد. در این رویداد، هیجان و انتظار قابل لمس است، و نمایشگاه با گجتهای فوق العاده و گاه عجیب و غریب دایر میشود که برای تغییر زندگی، کار و بازی ساخته شدهاند. 

با وجود محصولات فوق العاده شگفت انگیز انتخاب فناوری برتر و مورد علاقه سخت است به هرحال در اینجا لیستی از بهترین تکنولوژی های CES 2019 ارائه میشود.

ایسوس ROG Mothership GZ700

ایسوس ROG Mothership GZ700

این لپ تاپ یکی از جالبترین لپتاپهایی است که برای بازی ساخته شده و میتواند بهترین جایگزین برای سیستمهای  دسکتاپی باشد که تا کنون دیده ایم. در اصل در این دستگاه یک لپ تاپ بازی و یک سیستم دسکتاپی با همدیگر ترکیب شده اند، علاوه بر آن صفحه کلید قابلیت جدا شوندگی دارد.

هدفون Creative SXFI Air 

هدفون Creative SXFI Air 

در چند سال گذشته، هولوگرافی هدفونها بزرگترین پیشرفت در زمینه صدا خواهد بود. هدفون SXFI Air میتواند یک سیستم فراگیر صوتی را با قیمت ۲۰۰ دلار فراهم کند. این هدفون یک قدم عمیق برای آینده صدا است و ما برای اولین بار در CES آن را مشاهده کردیم.

پورت HDMI 2.1

پورت HDMI 2.1

تلوزیونهای ۸K بسیاری در نمایشگاه امسال از شرکتهایی نظیر سامسونگ، الجی، سونی و غیره… با کیفیت اولترا-اچدی  وجود داشتند اما بدون پورت HDMI 2.1 کارایی ندارند. آخرین استاندارد صفحه نمایش برای انتقال ویدیو ۸K60 و ۴K120 است. بنظر می رسد بدون پورت HDMI 2.1 آینده ای برای نمایشگرهای ۸K وجود ندارد.

گوشی هوشمند Honor View 20

گوشی هوشمند Honor View 20

در حالی که هنوز منتظر رسیدن رسمی Honor View 20 هستیم، در نهایت  در CES 2019 فرصتی به دست آوردیم تا آن را از نزدیک مشاهده کنیم. ترکیبی از اولین دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جهان، صفحه نمایش عریض با دوربین پانچ-هول و تصویر بصری محصور کننده یک گوشی قدرتمند است که می تواند در رتبه بندی گوشیهای سال گل سرسبد باشد.

عینک واقعیت مجازی HTC Vive Cosmos 

عینک واقعیت مجازی HTC Vive Cosmos 

در حالی که هنوز چندین سوال در مورد این هدست باقی مانده است، وایو کازموس وعده داده است که بهترین قطعات تجربه  شده در VR HTC را به شکل قابل حمل تر و تمیز تر به ارمغان بیاورد و ما را به نقطه اوج واقعیت مجازی به طور مقرون به صرفه و جذاب نزذیک کند.

لپ تاپ Huawei MateBook 13 

لپ تاپ Huawei MateBook 13 

رقیب نسل بعدی مک بوک ایر در اینجا است، لپ تاپ هواوی متبوک ۱۳ نه تنها از آخرین مدل اپل، بلکه در رقابت با سایر رقبای خود از لحاظ شکل و محتوا موفقتر ظاهر شده است. آنچه که در مورد این لپ تاپ قابل توجه است، این است که قدرت کامل پردازنده اینتل را به ارمغان می آورد. این لپ تاپ باید در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

ساعت هوشمند لنوو 

ساعت هوشمند لنوو 

دستیار هوشمند گوگل در اتاق خانه به بلندگو و صفحه نمایش هوشمند مجهز شده است. بلندگوی ۶W هم می تواند موسیقی پخش کند و هم اینکه صفحه نمایش ۴ اینچی آن زمان را نشان میدهد. هنگامی که از خواب بیدار میشوید و زنگ هشدار را خاموش می کنید، به طور خودکار هر روز آب و هوا، زمان قرارها، زمان رفت و آمد و اخبار را بازگو میکند.  

بیشتر بخوانید: ۱۰ تکنولوژی که از وجود آنها چیزی نمی دانید

تلویزیون LG 8K OLED

تلویزیون LG 8K OLED

تلویزیون اولد ۸K الجی گل سرسبد نمایشگاه CES بود. دو تکنولوژی آینده در کنار هم قرار می گیرند تا محصولی تولید کنند که انقلابی در مهندسی و بسیار هیجان انگیز است. البته باعث تاسف استکه LG تا به حال قیمت این محصول را معین نکرده است. 

تلویزیون LG Signature Series OLED TV R 

LG Signature Series OLED TV R

در یک زمانی دیدن تلویزیونی به نازکی هوا خیلی رویایی بنظر میرسد. اما با تلویزیون جدید و قابل رول شدن الجی به نام  Signature Series OLED TV R دیگر رویا نیست. در حالیکه برخی تلویزیونهای اولد با کیفیت ۸K برروی دیوار نصب میشوند، ۶۵R9 پس از اینکه دیگر نیازی به تماشا ندارد رول میشود.  

تلویزیون Panasonic GZ2000 4K OLED

Panasonic GZ2000 4K OLED

این که آیا یک تلویزیون رزولوشن ۸K و یا صفحه نمایش قابل رول شدن داشته باشد یا نه، فاکتور سورپرایز برای هر تلویزیونی  ممکن است بالا برود، اما این یک بازی تعقیب و گریز است. پاناسونیک  GZ2000 4K OLED از سوی دیگر، برای عاشقان  تماشای فیلم بسیار مناسب است. هیچ جادویی در این محصول وجود ندارد فقط تعهد به بهترین کیفیت تصویر است.

دوربین پاناسونیک S1R Full-Frame Mirrorless

S1R Full-Frame Mirrorless

بسیار مشتاق به دیدن این دوربین فول فریم بدون آیینه پاناسونیک هنگام عرضه آن در ماه مارس هستیم. این نام تجاری همواره در زمینه ویدئو پیشتاز بوده است و به نظر می رسد که اولین ارائه کننده فیلمبرداری ۴K و ۶۰ پیکسل در یک دوربین فول فریم باشد.

گوشی هوشمند قابل انعطاف Royole FlexPai

گوشی هوشمند قابل انعطاف Royole FlexPai

این گوشی هوشمند بسیار جالب بوده و یکی از جذابترین محصولات نمایشگاه CES 2019 است. صفحه نمایش قابل انعطاف آن اجازه می دهد تا آن را گوشی یا تبلت کنید و یا به سادگی صفحه نمایش را خم کنید. از نظر نرم افزاری کامل نیست، اما دارای نوآوری در تکنولوژی صفحه نمایش قابل انعطاف بوده و واقعا هیجان انگیز است. به نظر میرسد آینده گوشی های هوشمند از اینجا شروع می شود. 

مطالب مشابه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.