سامسونگ رسما گوشی گلکسی J4 Core معرفی کرد

سامسونگ گوشی هوشمند میان رده گلکسی J4 Core را رونمایی کرد. این گوشی دومین گوشی مجهز به اندروید گو است.

به گزارش علمی‌ها و به نقل از فون آرنا، سامسونگ نخستین گوشی هوشمند اندروید گو (Android Go) یعنی گلکسی J2 Core را در ماه اوت عرضه کرده بود، اما این دستگاه هنوز در ایالات متحده معرفی نشده است. امروز این سازنده کره کره دومین گوشی Android Go خود با نام گلکسی J4 Core که کمی بهتر از نسخه کمی بهتر از گلکسی J2 Core است را معرفی کرد.

گرچه درباره سخت افزار آن چیز زیادی برای نوشتن نیست، اندروید گو به میزان کمی نرم افزار گوشی را تغییر می دهد، این نسخه به طور خاصی برای گوشی های سطح بالا مانند گلکسی J2 Core و  طراحی شده است (بیشتر بخوانید: سامسونگ از گوشی هوشمند تاشو رونمایی کرد).

از آنجایی که اندروید اورو (Android Oreo) و اندروید پای (Android Pie) نیاز به ارتقای سخت افزاری برای اجرای بهتر دارند. گوگل اندروید گو را برای گوشی های میان رده با قیمت متوسط ارائه کرده و حتی برخی برنامه هایی که معمولا بر روی گوشی هوشمند اندرویدی نصب می شوند را از پیش نصب شده کرده است.

گوشی گلکسی J4 با نسخه اندروید ۸٫۱ Oreo (نسخه گو) عرضه می شود و دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی ۷۲۰ پیکسل است. از بقیه مشخصات گوشی می توان به یک پردازنده چهار هسته ای ۱٫۴ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا (تا ۵۱۲ گیگابایت) اشاره کرد.

دوربین ۸ مگاپیکسلی گلکسی J4 چندان امیدوار کننده نیست ولی ناامید کننده هم نیست. علاوه بر آن از یک دوربین ۵ مگاپیکسل ثانویه و باتری ۳،۳۰۰ میلی آمپر بهره می برد. سامسونگ هنوز اعلام نکرده که گلکسی J4 Core چه زمانی برای خرید در دسترس خواهد بود یا قیمت آن چقدر خواهد بود.

مطالب مشابه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.