آیا وان پلاس ۶T McLaren ارزش قیمت ۶۲۹ دلار را دارد؟

وان پلاس یکی از شرکت های نوآورانه بود که توانست به آرامی راه خود را به بازار فروش موبایل پیدا کند. این شرکت نوپای T-Mobile با وعده کشتن پرچمداران با ارائه محصولی با قیمت کمتر وارد بازار شد.

به گزارش علمی‌ها و به نقل از فون آرنا، آخرین محصول این شرکت وان پلاس ۶T با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی با قیمت ۵۵۰ دلار شروع می شود. این قیمت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایت ۶۲۹ دلار است که منصفانه به نظر می رسد.

این سازنده گوشی امروز در نهایت جزئیاتی در مورد نسخه خاص خود یعنی  وان پلاس ۶T McLaren را منتشر کرد. این گوشی با رنگ نارنجی خاص و ۱۰ گیگابایت حافظه رم به قیمت ۶۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد (بیشتر بخوانید: ۷ مدل از بهترین گوشی های هوشمند برای خرید).

بنابراین تعجب برانگیز است که آیا این گوشی ارزش آنرا دارد که این مقدار برای آن هزینه کنیم؟ به نظر می رسد که وان پلاس درباره قیمت آن تجدید نظر کرده است. هنوز هم کنجکاوی کمی درباره قیمت ها وجود دارد. اما ، اما این به راحتی ببخشند، با توجه به اینکه چقدر برای تلفن های همراه این گوشی ارائه می دهند.

در حال حاضر، مک لارن دارای ۱۰ گیگابایت رم است، اما بیایید واقع نگر باشیم، حتی اندروید هم نمی داند این مقدار رم چه کند! از این منظر به نظر می رسد که این مقدار بیشتر برای پز دادن است تا داشتن کارایی واقعی. سارژ سریع آن نسبت به مدل وان پلاس ۶T ارتقاء یافته و بجای ۳۰ دقیقه در ۲۰ دقیقه شارژ می شود که مقدار قابل توجهی است. با تمام این گفته ها آیا شما فکر می کنید که این گوشی ارزش ۷۰۰ دلار را داشته باشد؟

مطالب مشابه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.