بلعیده شدن یک زن توسط مار پایتون ۷ متری (فیلم)

به گزارش علمی‌ها به نقل از آل اینترستینگ، در تاریخ ۱۵ ژوئن در جزیره سولاوسی در اندونزی، یک زن ۵۴ ساله بصورت مرده در شکم پایتون ۷ متری یافته شد. شب قبل از آن وا تیبا منزل خود را به قصد بازرسی از باغ ترک کرد و دیگر برنگشت.

روز بعد هنگام طلوع آفتاب خواهر تیبا بدنبال او به باغ رفت اما بجز جواهرات و چراغ قوه وی چیزی پیدا نکرد. حدود ۱۰۰ نفر از اهالی روستا با تشکیل گروههای تجسس به جستجوی او پرداختند، آنها کمی دورتر از جایی که تیبا گم شده بود یک مار پایتون ۷ متری پیدا کردند.

افراد محلی به مار مشکوک شده بودند که شاید دیبا را بلعیده باشد بنابراین مار را کشته و شکمش را باز کردند و جسد دیبا را که با لباسهایش بلعیده شده بود از شکم پایتون درآوردند.

مارهای پایتون در مناطق جنوب شرقی آسیا زندگی می کنند، با طول ۷٫۶ متر و وزن بیش از ۵۵ کیلوگرم بزرگترین مارهای جهان هستند. آنها پس از شکار با استفاده از بدن بزرگ خود دور طعمه پیچیده و آنرا له می کنند تا بمیرد و سپس طعمه خود را می بلعند.

هضم طعمه در شکم مار چند هفته طول می کشد به همین علت حرکت آنها بسیار کند می شود. پایتونها شکاری برابر یک چهارم اندازه خود را می توانند ببلعند، که در آن منطقه شامل میمونها و خوکها میشود. مارهایی که انسان را ببلعند بسیار نادر هستند ولی در یکسال گذشته این دومین مورد گزارش شده می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.