مقایسه اندازه انواع سیاهچاله‌ها

در این ویدئو که با زیرنویس اختصاصی علمی‌ها تهیه شده اندازه و جرم سه نوع سیاه‌چاله کوچک ستاره‌ای، سیاه‌چاله‌های جرم متوسط و سیاه‌چاله‌های کلان جرم شرح داده شده و با همدیگر مقایسه می‌گردند.

.

بیشتر بخوانید: در صورت سقوط به یک سیاه‌چاله چه اتفاقی برایتان خواهد افتاد؟

مطالب مشابه
2 نظر
  1. اکبر دهقانی ناژوانی می گوید

    اطلاعاتی که درباره سیاه چاله(حفره سیاه) داده شد چندان درست و منطقی نبود و این نشان می دهد که دانشمندان شناخت درستی در باره سیاه چاله ندارند. بنده متخصص فیزیک هستم و برای اینکه بدانید واقعا سیاه چاله و یا حفره سیاه چیست و چگونه عمل می کند. لطف کنید و سری به گوگل بزنید و در گوگل به فارسی بنویسید«گرمایش زمین و زلزله» در گوگل این مقاله بنده را پیدا می کنید که هم مطلبی است در باره گرمایش زمین و هم در باره زلزله و برای فهمیدن این دو مطلب از ابتدا حفره سیاه(سیاه چاله) را توضیح داده ام و بدون روشن شدن سیاه چاله شما نمی توانید گرمایش زمین و زلزله را متوجه بشوید. در آنجا توضیح داده شده است که کره زمین ما در یک حفره سیاه(سیاه چاله) است.به غیر از آدرس بالا برای اطلاعات بیشتر اگر مایل بودید در گوگل اسم بنده ( اکبر دهقانی ناژوانی) رابه فارسی بنویسید چندین مقاله از من آنجا پیدا می کنید که یکی از آنها «بارشها و سیلابهای ویرانگر» را پیدا می کنید که به بارشها و سیلابها می پردازد و برای ورود به این مبحث اول وارد حفره سیاه زمین را توضیح می دهم. تمام این مقاله هایی که آنجا پیدا می کنید ارزش علمی دارند و لازم است که خوانده شوند، چون به ما خیلی کمک می کنند که کره زمین خود را بهتر بشناسیم . موفق باشید

  2. اکبر دهقانی ناژوانی می گوید

    برای بهتر فهمیدن سیاه چاله(حفره سیاه) لطف کنید و وارد گوگل شوید و به فارسی بنویسید « گرمایش زمین و زلزله» این یک مقاله از بنده است که برای توضیح گرمایش زمین و زلزله اول حفره سیاه( سیاه چاله) را توضیح داده ام. بدون توضیح سیاه چاله نمی توانیم بفهمیم که گرمایش زمین و زلزله چیست، چون همه اینها به زمین بر می گردد و زمین ما در یک سیاه چاله(حفره سیاه) است. به غیر از آدرس بالا می توانید اسم بنده را هم در گوگل وارد کنید«اکبر دهقانی ناژوانی» از بنده چندین مقاله کوتاه و بلند پیدا می کنید که یکی از آنها در باره «بارشها و سیلابهای ویرانگر» می باشد که در این مقاله هم اول وارد سیاه چاله و سپس به بارشها و سیلابهای ویرانگر می پردازم. لطف کنید آنها را بخوانید ارزش علمی دارند. موفق باشید!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.