هزاران نفر خواستار نوشیدن آب تابوت سیاه شدند

تابوت سیاه اسکندریه از زمان کشفش سروصدای زیادی به پا کرده است. حالا هزاران نفر از مردم برای نوشیدن مایع قرمز رنگ درون این تابوت ۲ هزار ساله ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش علمی‌ها و به نقل از دیلی میل، تابوت سیاه رنگ گرانیتی که بیش از ۲ هزار سال قدمت دارد، اوائل ماه ژوئیه در اسکندریه کشف شد. حالا مردم در حال امضای تقاضانامه‌ای هستند تا مایع قرمز رنگ درون این تابوت را بنوشند. در این تقاضانامه آمده: ما می خواهیم مایع قرمز نفرین شده سارکوفاس که نوعی نوشیدنی کربنی و انرژی زا است را بنوشیم تا بتوانیم قدرتش را بدست آورده و در نهایت همه ما میمیریم (بیشتر بخوانید: باز کردن در تابوت سیاه اسکندریه).

به گفته متخصصان، این بزرگ‌ترین تابوتی است که تاکنون در اسکندریه یافت شده است. برخی بر این باور بودند که در این تابوت ۲ هزار ساله نباید باز شود چراکه ممکن است نفرینی باستانی گریبان‌گیر محققان شود. بالاخره پنجشنبه هفته گذشته در این تابوت باز شد و باستان‌شناسان اسکلت سه سرباز و آب کثیفی را درون آن پیدا کردند.

به گفته محققان این آب از فاضلاب به درون تابوت سیاه اسکندریه راه یافته است و احتمالا اجساد این سه سرباز را تجزیه کرده و تنها اسکلت آنها را برجای گذاشته است. نتایج تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که یکی از این سربازها بر اثر اصابت تیر به سرش مرده است. هزاران نفر از مردم تقاضانامه‌ای را امضا کرده‌اند تا بتوانند مایع درون این تابوت را بنوشند.

مطالب مشابه

نظرات بسته شده است.