معمای موجود شبیه به هیولای لاک‌نس در ساحل جورجیا

جسد یک موجود عجیب در ساحل جورجیا توسط یک نفر پیدا شده است که شباهت بسیاری به هیولای افسانه‌ای لاک‌نس دارد.

به گزارش علمی‌ها و به نقل از ساینس‌الرت، روز  ۱۹مارس جف وارن (Jeff Warren) ساکن جورجیا هنگام قایق سواری با پسرش در پناهگاه ملی حیوانات وحشی جزیره وولف (Wolf Island) موجود عجیبی را می‌بیند که بر روی زمین افتاده است، او می‌گوید وقتی نزدیک‌تر رفتم دیدم مرده است.

وارن در ابتدا فکر می‌کرد که این جانور یک فک دریایی (seal) مرده است اما پس از بررسی از نزدیک متوجه شد که  چیز دیگری است. این جانور ۱٫۵ متری با گردن و باله‌های بلند بیشتر شبیه به یک نوع هیولا دریای ماقبل تاریخ است و وارن از آن به عنوان هیولای لاک‌نس (Loch Ness) یاد می‌کند.

وی فیلمی که از این موجود گرفته بود را شبکه‌های خبری محلی به اشتراک گذاشت و برای اطلاع بیشتر به اداره شیلات و حیات وحش آمریکار مراجعه نمود. حالا با توجه به فیلم و عکس‌ها، کاربران شبکه‌های اجتماعی نظریه‌های بسیاری داده‌اند از جمله که یک هیولای ماقبل تاریخ به نام پلیسیوسوروس (Plesiosaurus) است و یا عده‌ای می‌گویند که یک هیولای آلتاماها-ها (Altamaha-ha) است. آلتاماها-ها موجودی افسانه‌ای است که به باور مردم محلی در سواحل جورجیا می‌زیسته است.

این اولین بار نیست که یک موجود عجیب و غریب و اسرارآمیز توسط آب به ساحل آورده می‌شود و همیشه یک توضیح منطقی برای آن پیدا می‌شود. مشهورترین آنها در سال ۲۰۱۷ یک هیولای دندان‌دار بود که بعد از طوفان هاروی در ساحل ظاهر شد ولی بعداً مشخص شد که یک مارماهی است. [۱]

در این مورد دن اش (Dan Ashe) از اداره شیلات و حیات وحش ایالات متحده می‌گوید: حیوانات دریایی اغلب به گونه ای تجزیه می شوند که می توانند شبیه به یک پلیسیوسوروس باشند. وی می‌گوید به طور خاصی کوسه ۹ متری بسکین (basking shark) می‌تواند طوری تجزیه شود که به نظر برسد گردن بلند و سر کوچک دارد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ هیولای دریایی منقرض شده و مربوط به ماقبل تاریخ

مطالب مشابه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.