نصب بزرگترین صفحه نمایش ۳ بعدی در سینمای بیجینگ

سامسونگ از بزرگترین صفحه نمایش سینمایی ۳D Onyx Cinema LED به طول ۱۴ متر و رزولوشن ۴K رونمایی کرد.

به گزارش علمی‌ها و به نقل از نیواطلس، در ماه فوریه سال جاری سامسونگ یک نسخه نمایشگر ۳ بعدی ۳۴ فوتی را که در سال ۲۰۱۷ ساخته بود، در یک سینمای در سئول کره جنوبی نصب کرد. در ماه آوریل این شرکت بزرگترین صفحه نمایش Onyx را به نام خود ثبت کرد و در حال حاضر سینمای کاپیتال در ناحیه ژیچنگ (Xicheng) پکن نصب کرد. این سینما اکنون با یک صفحه نمایش ۳D Onyx Cinema LED مجهز شده و ۱٫۴ برابر گسترده تر از موارد قبلی است.

سامسونگ در طی مراسم افتتاحیه بزرگ در ۷ دسامبر از صفحه نمایش LED Onyx Cinema  متری ۱۴ متری (۴۶ فوت)  پرده برداری کرد. سامسونگ میگوید که صفحه نمایش سینمایی بزرگتر بازخورد خوبی داشته و به مشتریان در افزایش فروش بلیت ها کمک میکند. صفحه نمایش Onyx Cinema در سینمای ۸۱ ساله کاپیتال با رزولوشن ۴K با شفافیت HDR، ۸۸ fL آماده به کار است.

نصب بزرگترین صفحه نمایش 3 بعدی در سینمای بیجینگ

دنگ یونگونگ (Deng Yonghong) مدیر سینما کاپیتال گفت: ما همیشه به دنبال روش های جدید برای افزایش تجربه مشتری هستیم. به همین دلیل ما کاملا هیجان زده هستیم تا اولین صفحه نمایش ۱۴ متری Onyx Cinema را به نمایش بگذاریم، این صفحه بهترین کیفیت سینمایی را ارائه می کند و بر خلاف آنچه است که مشتریان ما قبلا تجربه کرده اند.

مطالب مشابه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.