سامسونگ از گوشی هوشمند تاشو رونمایی کرد

اخیرأ شایعاتی درباره گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ به گوش می رسید (پروژه سامسونگ برای ساخت لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو) که در نهایت به واقعیت تبدیل شد.

به گزارش فونیاتو و به نقل از نیواطلس، سامسونگ در حاشیه کنفرانس SDC 2018 از نسخه آزمایشی گوشی هوشمند تاشو با نام Infinity Flex Display رونمایی کرد .جاستین دنیسون (Justin Denison) مدیر ارشد بازاریابی گوشی های سامسونگ در یک سخنرانی ۱۰۰ دقیقه ای درباره جزئیات نمونه اولیه صحبت کرد. نمونه اولیه Infinity Flex Display مانند یک گوشی معمولی با صفحه نمایش لمسی معمولی است و قابلیتهایی که از آن انتظار دارید، در آن وجود دارد.

این صفحه نمایش نسبتأ معمولی هنگامی که کامل باز شود به یک صفحه نمایش بزرگتر و قابل انعطاف تبدیل می شود. این نمایشگر داخلی به طور کامل توسعه یافته و مشابه یک تبلت ۷٫۳ اینچی است. برای استفاده غیر معمول، سامسونگ یک رابط کاربری جدید با نام One UI توسعه داده است (بیشتر بخوانید: Royole FlexPai اولین تلفن هوشمند با صفحه نمایش تاشو).

سامسونگ از گوشی هوشمند تاشو رونمایی کرد

با این رابط کاربری هر برنامه ای که در صفحه بیرونی استفاده می شود، به سرعت به صفحه نمایش داخلی باز می گردد و تا سه برنامه مختلف را می توان با همدیگر بر روی صفحه نمایش بزرگتر مورد استفاده قرار داد. بنابراین می توانید یک ویدیو را نیم ساعت در حالی که یک پیام فیس بوک را مرور می کنید در طرف دیگر را تماشا کنید.

به نظر می رسد که سامسونگ می خواست برخی جزئیات را به معنای واقعی در تاریکی حفظ کند. چراغ های صحنه در طول نمایشن خاموش شدند و فقط نور صفحه نمایش گوشی قابل مشاهده بود. آنچه که ما می توانیم بگوئیم به نظر می رسد این گوشی در اطراف صفحه نمایش، قاب نسبتأ شفافی  دارد.

سامسونگ از گوشی هوشمند تاشو رونمایی کرد

دنیسون جزئیات بسیار کمی از ساخت Infinity Flex Display ارائه کرد.طبق به گفته وی این صفحه نمایش از یک پلیمر کامپوزیت پیشرفته ساخته شده که هم انعطاف پذیر و هم سخت است. هنوز زمان مشخصی برای عرضه گوشی در سال ۲۰۱۹ ارائه نشده و به گفته دینسون این شرکت در ماه های آینده آماده تولید انبوه این صفحه نمایش خواهد بود.

مطالب مشابه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.