۷ مدل از بهترین گوشی های هوشمند برای خرید

به گزارش علمی‌ها و به نقل از فون آرنا، در این مطلب می خواهیم ۷ مدل از بهترین گوشیهای هوشمند موجود را برای خریدن معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

آیفون XS یا iPhone XS Max

بهترین گوشی هوشمند برای خریدن

اگر محدودیت مالی ندارید و میتوانید هزار دلار برای یک گوشی صرف کنید، آیفون XS یا iPhone XS Max انتخاب بزرگی خواهد بود. دلایل مختلفی برای خرید این گوشی وجود دارد از جمله: صفحه نمایش شفاف و واضح، دوربین های بسیار قدرتمند، قدرت انتخاب تعداد زیادی برنامه های با کیفیت، بلندگوهای استریو و سایر چیزها.

انتخاب یکی از دو مدل به اولویت شما بستگی دارد. آیفون XS فشرده تر است، در حالی که XS Max عمر باتری بهتر و نمایشگر بزرگتری دارد. فقط به خاطر داشته باشید که برای لذت بردن از قابلیت های شارژ سریع اپل، باید یک کابل اضافی و آداپتور قوی تر خریداری کنید. دانگل صوتی ۳٫۵ میلی متری نیز به طور جداگانه فروخته می شود.

مزایا: 

طراحی جدید، دوربین قدرتمند برای فیلمبرداری و عکاسی، صفحه نمایش زیبا، دارای سریعترین پردازنده موجود و اسپیکرهای عالی.

معایب: 

گرانقیمت، بزرگ و سنگین، عدم وجود آداپتور شارژر سریع در جعبه و عدم وجود آداپتور جک ۳٫۵ میلیمتری.

گلکسی نوت ۹ Galaxy Note

گلکسی نوت 9

اگر طرفدار اندروید هستید، گلکسی نوت ۹ می تواند انتخاب خوبی با قیمت ۹۰۰ دلار برایتان باشد. این گوشی علاوه بر صفحه نمایش زیبا و بدون شکاف و بریدگی از یک دوربین بسیار خوب بهره میبرد. گلکسی نوت ۹ همچنین قلم دیجیتال S Pen سامسونگ برای طراحی و نوت برداری دارد و با پشتیبانی از حالت DeX تلفن شما را به یک محل کار قابل حمل تبدیل می کند.

مزایا: 

طراحی زیبا، دوربین دوگانه چند منظوره در پشت، دارای آداپتور شارژ سریع، اسپیکرهای عالی و قلم دیجیتال S Pen.

معایب: 

گرانقیمت، بزرگ و سنگین

الجی جیLG G7

الجی جیLG G7

LG G7 برای بودجه محدود قیمت ۵۰۰ دلار انتخاب خوبی برای خریداران خواهد بود. در حقیقت این گوشی یکی از چند گوشی است که از تراشه Snapdragon 845 تنها برای ۵۰۰ دلار استفاده میکند. همچنین امکانات بسیار خوبی از جمله: شارژ بی سیم، جک صوتی، ضد آب و دارای حافظه زیاد (بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان).

مزایا: 

طراحی زیبا، دوربین ثانویه برای تصاویر عریض، صفحه نمایش بزرگ و شفاف، اسپسکرها صدای زیادی دارند، آداپتور شارژ سریع 

معایب: 

کیفیت پایین دوربین و باتری ضعیف که می توانست بهتر باشد.

وان پلاس ۶ تی OnePlus 6T

OnePlus 6T با قیمت ۵۸۰ دلار اولین گوشی هوشمند این شرکت جوان نیست. با این حال، این اولین بار است که به طور رسمی توسط یک واسطه در ایالات متحده فروخته می شود. این گوشی با سرعت و دقت در کارکرد، استفاده از تراشه سریع Snapdragon 845، دارای وزن سبک، عمر طولانی باتری و شارژ سریع قابل توجه است.

اما OnePlus 6T دارای نقایصی نیز هست. به عنوان مثال، این یکی از چندین گوشی با کیفیت بالا است که رتبه بندی استاندارد IP ندارد بنابراین نسبت به آب و گرد و غبار مقاوم نیست. دوربین آن ممکن است خوب باشد، اما نمیتواند با کیفیت تصویر آیفون یا پیکسل رقابت کند. و اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش آن قابل اعتماد نیست.

مزایا: 

صفحه نمایش بزرگ و رنگارنگ، شارژ بسیار سریع قدرت بالا و حافظه زیاد.

معایب: 

عدم وجود شارژ بی سیم و مقاوم نبودن در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر اثر انگشت غیرقابل اعتماد و دوربین ثانویه که نمی تواند زوم کند یا عکسهای عریض بگیرد.

آیفون ایکس آر iPhone XR

آیفون ایکس آر iPhone XR

آیفون XR با قیمت ۷۵۰ دلار ارزان نیست اما نسبت به سایر گوشیهای آیفون ارزانترین است. طراحی زیبا با رنگهای دوست داشتنی از جمله آبی، زرد و قرمز دارد. نگذارید که رنگهای آن شما را فریب دهند قدرت پردازشگر این گوشی دقیقا همانند آیفون XS و XS Max است و عمر باتری آن فوق العاده است.

در ابتدا قیمت این گوشی بالا بود اما اپل مجبور شد مصالحه کرده و آیفون XR را به قیمت فعلی برساند. برای شروع تنها یک دوربین در پشت گوشی وجود دارد به طوری که زوم اپتیکال ندارد و عکسهای پرتره تنها از طریق الگوریتمهای نرم افزاری ایجاد میشوند. همچنین صفحه نمایش آن از نوع LCD به جای OLED بوده و همانند XS و XS Max پیکسل زیادی ندارد. با این حال، اگر می خواهید یک آیفون با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار بخرید، به این گوشی نیز فکر کنید.

مزایا: 

تعداد بالای رنگ برای خرید، عمر زیاد باتری، دوربین توانمند، اسپیکرهای عالی و سرعت زیاد.

معایب: 

رزولوشن صفحه نمایش می توانست بهتر از این باشد، شارژ باتری کند و عدم وجود آداپتور جک ۳٫۵ میلیمتری.

آیفون iPhone 8

از آنجایی که اندازه مهم است مطمئنا گوشیهای هوشمند بزرگ خوب هستند، اما هنوز افرادی هستند که ترجیح میدهند گوشی قابل کنترلتر داشته باشند، چیزی که قسمتی از آن از جیبتان بیرون نزند. در کل، آیفون ۸ با قیمت ۶۰۰ دلار یکی از بهترین گوشیهای جمع و جور است.

داشتن بیش از یک سال سن به این معنی است که آیفون ۸ گوشی فانتزی نیست. رزولوشن صفحه نمایش می تونست بالاتر باشد، و دوربین آن نمی تواند ترفندهای فانتزی مانند Animoji و حالت پرتره و زوم Telephoto را انجام دهد. اما از طرف دیگر، آیفون ۸ آخرین نسخه سیستم عامل iOS را اجرا می کند و قدرت پردازنده زیادی دارد تا نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده کند. 

مزایا: 

کوچکتر از سایرگوشیها،صفحه نمایش خوب شفاف و اسپیکرهای خوب.

معایب: 

وضوح صفحه می توانست بهتر باشد،دوربین ترفندهای فانتزی ندارد و آداپتور شارژ سریع به همراه آن نیست.

گلکسی اس ۸ Galaxy S

گلکسی اس 8 Galaxy S

سامسونگ گلکسی S8 با قیمت ۸۵۰ دلار کسانی که نیاز به چیزی محکمتر دارند خوب است. مقاوم در برابر آب، همچنین  ارتعاشات، رطوبت و حرارت را تحمل کند. در عین حال دوربین Galaxy S8 عملکرد بسیار خوبی دارد پردازنده و حافظه آن با همدیگر هماهنگ هستند، به این معنی که نسبت به دیگر گوشی های هوشمند با عملکرد بالایی ندارد اما همچنان در سال ۲۰۱۸ به میزان قابل توجهی مورد توجه مردم است. 

مزایا: 

مستحکم، عمر زیاد باتری، صفحه نمایش خوب و گرفتن تصاویر خوب.

معایب: 

زیبایی ندارد، حجیم تر از سایر گوشی های دیگر، قیمت گران نسبت به سن ۲ سال.

 

مطالب مشابه
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.